تامین تجهیزات کاروان ناشنوایان اعزامی به برزیل توسط کمیته المپیک


تامین تجهیزات کاروان ناشنوایان اعزامی به برزیل توسط کمیته المپیک

رئیس فدراسیون ناشنوایان از تامین تمامی تجهیزات ورزشکاران اعزامی به المپیک برزیل توسط کمیته ملی المپیک خبر داد.

مهران تیشه گران در گفت و گو با خبرگزاری ورزش ایران – ایپنا، اظهار کرد: در بازدید رضا صالحی امیری از اردوی تیراندازی و کشتی ناشنوایان اعزامی به المپیک برزیل، وی قول داد که تمامی تجهیزات ورزشی کاروان اعزامی را در اختیار ما قرار دهد. بازی. آنها تاکید کردند که از ارائه هرگونه حمایت لازم دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به اعزام 80 ورزشکار در 8 رشته ورزشی دو و میدانی، تیراندازی، تکواندو، کاراته، فوتبال، جودو، کشتی و والیبال ساحلی به المپیک ناشنوایان اعم از بانوان و آقایان، گفت: به دلیل هزینه های بالا تنها کسانی که می خواهند. به المپیک اعزام شود.” شانس کسب مدال را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون ناشنوایان نیز میزان اعتبار مورد نیاز برای برگزاری اردوها و اعزام کاروان به المپیک برزیل را حدود 20 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: امیدوارم این مبلغ با حمایت وزارت ورزش تامین شود. و جوانان و کمیته ملی المپیک». ورزشکاران را به المپیک اعزام نکنید.

تیشه گران در پایان همچنین از افتتاح زمین چمن مصنوعی فدراسیون ناشنوایان در دهه مبارک فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: زمین چمن مصنوعی ناشنوایان به مدت 13 سال به دلیل عدم بازسازی به آسفالت تبدیل شده بود. با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان شرکت توسعه در دهه مبارک فجر تعویض و به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید