نوکیا جی 21 با نمایشگر 90 هرتزی و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد


نوکیا از نسل جدید نوکیا جی 20 رونمایی کرد. این گوشی هوشمندی است که نوکیا جی 21 به نام، در مقایسه با نسل قبلی خود، پیشرفت های خوبی را در زمینه های مختلف از شارژ باتری گرفته تا نمایشگر و دوربین تجربه کرده است.

این گوشی هوشمند نوکیا است باتری 5050 میلی آمپری به گفته HMD Global، بهینه‌سازی‌هایی که در حالت‌های ذخیره‌سازی انرژی انجام شده است، می‌توانند تا سه روز کاربر را همراهی کنند. این حالت ها به نوکیا اجازه می دهد تا زمانی که شارژ باتری به 20 درصد می رسد اولین مرحله صرفه جویی در انرژی را فعال کند. هنگامی که شارژ باتری به 10% می رسد، مرحله دوم فعال می شود که مصرف انرژی را بیش از پیش کاهش می دهد. این باتری از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می کند، اما فقط شارژر 10 وات در جعبه.

مشخصات فنی Nokia G21

نوکیا برای این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD نرخ تازه سازی 90 هرتز استفاده شده که رزولوشن آن اچ دی پلاس است. اگر کاربران به دنبال سه روز شارژ هستند، باید حالت نمایش را فعال کنند تا نرخ تازه سازی پنل را از 90 هرتز به 60 هرتز کاهش دهد و انرژی کمتری مصرف کند.

در پنل پشتی Nokia G21 یک دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی آن قرار دارد 50 مگاپیکسل است. در حالی که نسل قبلی این دستگاه، نوکیا جی 20، دارای دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض بود، نوکیا چنین سنسوری را از نسل جدید خود حذف کرده است. این گوشی هوشمند در کنار سنسور اصلی خود به دو دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و تشخیص عمق مجهز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید