کمیسیون فرهنگی مجلس در سفرهای استانی خود بدون اقدام وعده نمی دهد



ایسنا/ کرمان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در سفرهای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با همراهی نمایندگان هیئت دولت به استان ها و شهرستان ها وعده هایی داده می شود که پای کار باشیم و به خواسته های خود عمل کنیم. تعهدات.”

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام آقاتهرانی عصر امروز 15 دی ماه در دیدار با مسئولان استانی در کرمان با اشاره به ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: بگذارید این جایگاه به خوبی تبیین شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور در استان کرمان و دیدار با مسئولان این استان ابراز خرسندی کرد و تصریح کرد: ما را همراهی می کنند تا مصوبات سفر خود را اجرایی کنیم.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار اظهار داشت: انجام می دهم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی و استقلال فرهنگی لازمه کشور است و استقلال فرهنگی مهم است که جایگاه کمیسیون فرهنگی در مجلس را مشخص می کند.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: در رابطه با کارهای فرهنگی باید خودمان کار فرهنگی کنیم و در مقابل طرح های ضد فرهنگی که برای ما کشیده می شود برنامه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون باید با فرهنگسراهایی که در سطح ملی فعالیت می کنند ارتباط نزدیک داشته باشد.

امام جمعه کرمان از کمبود بودجه های فرهنگی گلایه کرد و خاطرنشان کرد: استان کرمان 3 هزار و 500 مسجد دارد; از این تعداد 1500 مسجد فعال است که 600 مسجد در شهر کرمان است و بودجه سرانه این مساجد بسیار پایین است و قابل بیان نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید