یاد و خاطره شهدا جانبخش است/ سبک زندگی شهدا درس زندگی است



ایسنا/ لرستان رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان گفت: یاد و خاطره شهدا حیات بخش است.

دکتر علی نظری که به همراه اعضای هیئت مدیره در سایت گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان حضور یافت، گفت: روزهایی مانند روز شهدای دانشجو از ایام الله است که همیشه باید باشد. جشن گرفت.”

وی تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز برای همه ما حیات بخش است.

نظری ادامه داد: اگر شهیدی مانند شهید علم الهدی در کنار تعدادی دیگر از دانش آموزان حماسه هویزه را می آفریند، برای این است که به آیندگان یادآوری کنیم که زندگی شما مانند زندگی شهدا خواهد بود. زندگی علوی زندگی ای است مانند زندگی شهید اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و همه ما باید برای ادامه راه شهدا تلاش کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان تاکید کرد: سبک زندگی شهدا درس زندگی همه ما دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان و معاونان علمی (کارکنان) است.

سرپرست دانشگاه لرستان افزود: بسیاری از شهدای سرافراز زمانی که در سنین نوجوانی و جوانی بودند و توانستند زندگی خود را از نظر مالی و مادی سامان دهند، در راه جهاد از زندگی مادی دست کشیدند و جان خود را فدا کردند تا از ارزش های خود دفاع کنند. اسلام را قربانی کردند.

نظری تصریح کرد: برای زندگی حال و آینده ما باید آرمان های شهدا ملاک عمل باشد و در نهایت بر اساس ادامه راه شهدای سرافراز به تمدن نوین اسلامی برسیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود یاد و خاطره 110 شهید دانش آموز لرستان و 6300 شهید استان را گرامی داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید