Reddit امکان استفاده تجربی از NFT را به عنوان تصویر نمایه فراهم کرد


توکن بدون پرداخت (NFT) پدیده نسبتا جدیدی است که سال گذشته بارها خبرساز شد. حتی شبکه های اجتماعی هم وارد این عرصه شده اند و توییتر مدت هاست امکان استفاده از NFT را به عنوان عکس پروفایل فراهم کرده است.

Engd می نویسد که Reddit امکان تبدیل NFT را به صورت آزمایشی به تصویر نمایه فراهم کرده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که تصاویر پروفایل NFT چگونه خواهند بود. NFT در تصاویر شش ضلعی در توییتر نمایش داده می شود تا حساب های کاربری NFT را متمایز کند (اکانت های معمولی توییتر دارای یک تصویر نمایه دایره ای هستند).

مقالات مرتبط:

یکی از نمایندگان ردیت گفت که این شبکه اجتماعی همواره در تلاش است تا راه های جدیدی برای قدردانی از کاربران خود بیابد و در این راستا امکان استفاده آزمایشی از NFT در عکس پروفایل را فراهم کرده است. Reddit می گوید که این آزمایش کوچک به صورت داخلی انجام می شود و هیچ تصمیمی در مورد انتشار گسترده این ویژگی گرفته نشده است.

جالب اینجاست که توزیع مجدد تصویر نمایه اختصاصی را به پروژه اختصاصی NFT خود یعنی CryptoSnoos محدود نمی کند. این بدان معناست که اگر ویژگی جدید Reddit به طور گسترده در دسترس باشد، می توانید از هر NFT که می خواهید استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید