درخشش دختر البرزی در فدراسیون جهانی تنیس


درخشش دختر البرزی در فدراسیون جهانی تنیس

به گزارش خبرگزاری ورزشی ایران ایپنا: طبق اعلام امیر همایون صدری، مدیر بین المللی فدراسیون تنیس، مشکلات سایت فدراسیون جهانی از صافی، اولین دختر ایرانی در جمع 100 تنیسور برتر جهان به عنوان یک بانوی ورزشکار با استعداد. به نام الزهرا صافی پس از درخشش در رویدادها و قرارهای بین المللی […]

به گزارش خبرگزاری ورزشی ایران ایپنا:
به گفته امیر همایون صدری، مدیر بین المللی فدراسیون ملی تنیس، سایت فدراسیون جهانی از مشکلات صفی، اولین دختر ایرانی در بین 100 نفر برتر تنیس جهان، به عنوان بانوان ورزشکار با استعداد نام برد.
مشکلات الزهرا صافی پس از درخشش در مسابقات بین المللی و قرار گرفتن در جمع 100 تنیسور برتر، به عنوان اولین جوان ایرانی به گرند اسلم استرالیا راه یافت.

در این گزارش که در صفحه اول فدراسیون جهانی آمده است، آمده است:

مشکلات الزهرا صافی با شجاعت و درخشش از ایران، توانست در جمع 100 تنیسور برتر جهان قرار گیرد تا بار دیگر ایران و ورزش تنیس را در اخبار جهان قرار دهد.

این دختر 17 ساله پس از سال 2021 با کسب 10 عنوان نوجوانان در انفرادی و دونفره در رده 87 رده بندی دختران قرار گرفت.
این فصل پر از ظروف نقره گام مهمی در حرفه صفی بود و همچنین به او کمک کرد تا در رکوردهای تنیس ثبت نام کند.
صفی اولین بازیکن ایران است که در رده بندی رده بندی جوانان جهان در بین 100 بازیکن برتر جهان قرار گرفته است و در حالی که اشتها و میل او به این معنی است که جاه طلبی او بسیار فراتر از چنین آماری است، اما قطعا نقطه عطفی است که ارزشش را دارد. دارد.

دیدگاهتان را بنویسید